شاد زندگی کنید
تاریخ : دو شنبه 21 / 11 / 1391
نویسنده : Emanoil

سادگی زندگی را حفظ کنید.

بیشترمان به پیچیده ترین راه ها برای انجام کارهایمان در زندگی فکر می کنیم. گاهی معنای زندگی ساده بودن است. قدم زدن در یک پارک، یک بله یا خیر گفتن ساده، یا یک بعد از ظهر ساده با خانواده! سعی نکنید زندگیتان را با تصمیمات غیر ضروری، با پیچیده کردن کارها شلوغ کنید. زندگی را ساده نگه دارید!



تمرین کنید راضی باشید.

چندبار این جمله را شنیده اید " اگر چند تومان بیشتر داشتم من ..." یا "اگر یک روز دیگر مرخصی داشتم ..."؟ خیلی از ماها نمی دانیم چطور به چیزی که زندگی به ما هدیه می دهد راضی باشیم. آنقدر مشغول بیشتر خواستن هستیم که نمی بینیم زندگی چه چیزهایی در اختیارمان قرار داده است.


حواستان به تصمیم نگرفتن باشد.

هیچکس نگفته است زندگی راحت است، گاهی باید تصمیمات دشواری بگیرید. هیچگاه تصمیمی را که امروز می توانید بگیرید عقب نیاندازید. ممکن است چندتا از بهترین و هیجان انگیز ترین فرصت ها را به خاطر عدم تصمیم گیری از دست دهید. آدم‌های موفق، اگر روی تصمیم‌گیری های خود مردد عمل می کردند، به جایی که اکنون هستند نمی رسیدند.


خنده‌ رو بودن را تمرین کنید.

قبلا این جمله را شنیده‌اید، بازهم خواهید شنید! برای لبخند زدن به ماهیچه های زیادی احتیاج ندارید! مطمئن از تأثیری که لبخند به لب داشتن دربرخورد با سایرین چقدر تأثیر گذار است! مثل باد پخش می شود. ما در جامعه ای زندگی می کنیم که انگار غم‌انگیز بودن قانون آن شده‌است. یک لبخند ساده یا یک عبارت مهربان می‌تواند در فرهنگ ما مانند باد پخش شود. نه تنها حس شما بهتر می شود، حس کسانی که با شما در ارتباط هستند نیز بهتر می شود!



یاد بگیرید مردم را دوست داشته باشید.

لازم نیست عاشق هرکه می‌بینید باشید، پس یاد بگیرید مردم را دوست بدارید- به خصوص آن هایی که با شما فرق دارند. معمولا شما با هر کاری که می کنند موافق نیستید، یا شاید با تمام عقاید آن ها، اما اگر یاد بگیرید با آن ها کنار بیایید ذهن شما به تغییرات باز می شود – یک ویژگی منحصر به فرد که در جهان امروز لازمتان می شود!



زندگی کنید، بگذارید زندگی کنند.

واقعا برای شما مهم است آدم آن طرف خیابان چکار می خواهد بکند؟ و زندگی خود را با که شریک شود؟ یاد بگیرید زندگی خود را تا نهایت زندگی کنید و اجازه دهید سایرین نیز زندگی کنند. هیچکس از دیگری بهتر نیست، و نباید به خودمان اجازه دهیم روش زندگی دیگران را اصلاح کنیم.




خیلی خودتان را جدی نگیرید.

یکم خوش باشید و به اطرافیانتان نشان دهید تفریح و شاد بودن را بلدید. شما بهترین هدیه ای که خدا به این جهان داده است نیستید! شما سال‌ها زندگی می‌کنید، خنده را به آن اضافه کنید!


یکم شوخ باشید.

بخندید، جک بگویید، یک کیک را بردارید و پرت کنید! خندیدن به شما کمک می کند با بقیه ارتباط بهتری داشته باشید، و باور کنید، طولانی تر عمر کنید! بخندید.



انعطاف پذیر باشید.

در تصمیم گیری ها و ریسک های پیش روی خود انعطاف پذیر باشید. حقایق را بدانید و اجازه ندهید هیچگونه تعصب اجتماعی، قومی یا هرچیز دیگری تصمیم گیرهای شما را متأثر کند. رهبران بهترین عملکرد خود را زمانی نشان داده اند که بر اساس واقعیت ها تصمیم گرفته اند، نه احساسات و تعصبات! رهبری فوق‌العاده در زندگی باشید.


اشتباهات خود را تحمل کنید.



شما اشتباه خواهید کرد. در واقع، خیلی اشتباه خواهدی کرد که حتی نمی توانید آن ها را لیست کنید. بیاموزید که اشتباه می کنید و بهترین کار این است که از آن درس بگیرید. سال‌های زندگی خود را صرف سر و کله زدن با اشتباهی که سال ها پیش مرتکب شدید نکنید- درس بگیرید و ادامه دهید. وقتی در گذشته به سر می برید، دنیا منتظر شما نمی ایستد!



خودتان را برای اتفاقات گذشته نزنید! برای کارهایی که انجام دادید، ندادید، در ارتباط با خودتان یا سایرین، دست از جریمه کردن خود بردارید! بخشیدن خود مهارتی است که هرکسی آن را بلد نیست. خودتان را ببخشید، خودتان را ببخشید و خودتان را ببخشید. و همینطور دیگران را.



یک بار دیگر این لیست را بخوانید!



 

زندگی اتفاق می افتد، بخش هشیاری از آن باشید!

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
برچسب‌ها: شاد زندگی کنید , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
شكر براي خداوند...