دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام شوخی + متن ترانه
تاریخ : چهار شنبه 1 / 7 / 1392
نویسنده : Emanoil

 

 

متن آهنگ فرزاد فرزین به نام شوخی:

تو یه چیزی داری که دیونشم

کاری کردی که بیخیال همه شم

آخه من با همه برو بیا

نتونستم از پس تو بر بیام

دوسم داری دوست دارم

من یه لحظه چشم از تو بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم

سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

♫♫♫♫♫♫

من که اصلا نفهمیدم چطور شد

شوخی شوخی قلب من ماله تو شد

تو می تونی با من بمونی و مگه بهتر از من دیدی کسی رو

دوسم داری دوست دارم

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

من یه لحظه از تو چشم بر نمی دارم

من هوای تو رو دارم سر تو با کسی شوخی ندارم

تو تو تو تو دل منو بردی

منو از رو بردی تو

می دونی تو تو تو دل. من منو بردی

چی سرم آوردی تو

بدون من جایی نری هیچ کجا تنهایی نری

می دونی تو تو تو دل منو بردی

 

منبع و لینک دانلود: pop-music.ir (ثبت شده در پایگاه ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد)

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ابی در تاریخ : 1392/7/1/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
شاهکار کردی واقعا.
از بلاگتون دیدن کردم کلی بهره بردم واسه همین یه خواهشی ازتون داشتم که یه سری هم به این سایت بزنید عضو شید اگه هم خوشتون نیومد دیگه پی گیرش نباشید.
خب این سایته وقتی توش عضو شین بهتون 100دلار هدیه میده و بابت هر روز که واردش بشین هم 20دلار میده،به همین راحتی این لینکش اگه خواستین دیدن کنید

http://www.virtapay.com/r/ebrahimlr


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
شكر براي خداوند...