تصویر دختران بد حجاب در صداسیما+عکس
تاریخ : چهار شنبه 16 / 5 / 1391
نویسنده : Emanoil

  برخی رسانه​​های اصولگرا و در راس آن رسانه ملی هنوز این تناقض بزرگ را نتوانسته​اند در خود هضم کنند که اگر نمایش یک بدحجاب در رسانه، بد است؛ همیشه بد است!

 

http://www.naghola.com/upload/images/1ei937cyzsagg50l73uq.jpg

 

رسانه ملی که مجریان بخش های مختلف خود را نیز گاهی به خاطر آرایش غلیظ، سانسور می‌کند و بخشنامه «ملایمت» می دهد که خانم ها مراقب حیثیت رسانه ملی باشید! یا در پخش سریال های داخلی هم بازیگران خانم فیلتر می شوند تا رنگ و رویشان کمی معمولی شود؛ در ایام انتخابات بخشنامه(؟!) می دهد که بگردید دنبال همین مدل افراد و آنها را نشان بدهید!!

رسانه ملی که خانم های بدحجاب در پس زمینه سریال ها یا گزارش های خبری واحد مرکزی خبر را نیز سانسور می کند و لباس ها و موهایشان را شطرنجی نشان می دهد؛ در ایام انتخابات بویژه روز انتخابات کاملا تغییر موضع می دهد! و دیگر هیچ خط قرمزی ندارد…متعاقبا رسانه های اصولگرا که در گزارش نویسی اصولا دعواهای سیاسی را هم بعد از تقسیم بالاشهری و پایین شهری، آدم بدها را بدحجاب با آریش غلیظ معرفی می کنند و خوب ها را با حجاب، در این روزها اصولا چشم و ابروی بدحجاب ترین ها را به عنوان سند افتخار ملی در قاب تصویر منتشر می کنند…به هر حال اگر رسانه ملی پدر معنوی این رسانه ها باشد؛ همه تناقض هایش را نیز به فرزندان خود ارث داده است!

ضمن اینکه گاه برخی تصاویر پخش شده و یا منتشر شده در این روز، اتفاقی است که تکرار شدنش مطمئنا فقط در انتخابات بعدی خواهد بود و بس.

حالا اصلا مهم نیست که شب وفات حضرت معصومه(س) رسانه ملی در تمام بخش های خبری اش، گل گذاشته بود و حرفی از وفات نبود!

مرجع خبر: خبرآنلاین




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
شكر براي خداوند...